Apr 3, 2014

Zlata suknja u Sew News časopisu


Posle serijala postova o šivenju Zlata suknje, verovatno ste očekivali da ću neko vreme odmoriti od pomena ovog modela. I ja sam tako mislila, a onda sam se setila da nisam ni pomenula aktuelno izdanje Sew News časopisa u kom je, zamislite, Zlata suknja ukrasila naslovnu stranu! Svaki put kada moj model osvane na naslovnoj strani, ja se raspametim i obradujem kao da mi je prvi put. Međutim, nisam ni sanjala da će moji modeli dopseti na naslovnicu dva broja za redom! Sreća, sreća, radost!

Zlata suknja u Sew News časopisu

Sigurno se pitate da li sam za časopis opisala kako se pravi kroj za suknju. Da, u magazinu možete naći detaljno uputstvo za pravljenje kroja, i veoma kratke instrukcije za šivenje suknje.

Zašto bih javno delila uputstvo za pravljenje kroja koji i sama prodajem? Ovo je odlično pitanje, koje ima vrlo jednostavan odgovor: ne čitaju svi Sew News. Pored toga, čak i među onima koji čitaju magazin ima ljudi koji nisu vični pravljenju i prepravljanju krojeva, i koji bi rado sašili lepu suknju iz časopisa, ali se ne usuđuju da prave kroj. Vodim se sledećom logikom: ko želi da se bavi modelarstvom, taj će mnogo naučiti iz mojih tutorijala i članaka, ali ta osoba sigurno neće kupiti moj kroj. Pored toga, mnogi vole da imaju isproban i precizno izmodelovan kroj, koji im ne ostavlja prostor za dilemu. 
Razlog što objavljujem krojeve o kojima sam već pisala, i za koje sam postavljala instrukcije je i taj što su čitaoci za te modele izrazili želju da ih naprave i poželeli da imaju kroj po ko bi radili. S druge strane, pošto još uvek radim na dnevnom poslu, nemam uvek vremena da se posvetim u potpunosti šivenju i modelovanju, i nekad ne mogu da stignem da paralelno pravim modele za časopis, odvojeno od modela za prodaju.

Da li kršim pravila ugovora time što prodajem kroj za garderobu o kojoj pišem u časopisu? Ne, ugovor me obavezuje samo na sadržaj članka: tekst i propratne slike ili ilustracije, koje ne mogu koristiti u ni u jednoj drugoj javnoj publikaciji. S druge strane, imam pravo da suknju objavim bilo gde drugde, kao i da ponovo pišem o njoj za bilo koji drugi časopis ili blog.

Da li ću i ubuduće objavljivati krojeve za modele o kojima sam pisala ili ću pisati za časopis? Da, verovatno će biti još sličnih situacija, ali planiram da paralalno izdajem krojeve kako za već viđene modele, tako i za potpuno nove, koje niste imali prilike da vidite na blogu. Sve zavisi od moje inspiracije i vremena koje imam na raspolaganju.

I, za sam kraj, da se potsetimo kako suknja izgleda na meni. Volim ovu suknju, i jedva čekam da je dobijem nazad.

Zlata suknja u Sew News časopisu

Kupovina kroja


Zlata kroj za suknju košta $11.98, ali kupci iz Srbije ovaj šnit mogu kupiti za upola manje novca, tj. za 500 RSD.

Kroj se može kupiti u dolarskoj valuti preko moje onlajn prodavnice na Etsy sajtu, ili uplatom novca u dinarskoj valuti na moj žiro račun.

Napominjem da dinarske cene ne važe ukoliko kupujete preko Etsy prodavnice.

Za sve dodatne informacije o kupovini, molim vas šaljite mi email na adresu: anajan.stepalica [at] gmail [dot] com.


Povezani tekstovi

3 comments:

  1. Čestitam! Ja ovu suknju zovem "Bingo"!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Tanja! Da znaš da jeste Bingo suknja, i meni jedna od omiljenih.

      Delete
  2. Divno, bravo, sjajno! Radujem se zbog tebe kao da sam ja na naslovnoj! :)

    ReplyDelete