Jan 10, 2014

Poziv za testiranje kroja!

Dragi čitaoci, potrebna mi je vaša pomoć u pripremi novog kroja. U toku je izrada novog kroja koji bi trebalo uskoro da bude pušten u prodaju. No, pre toga, volela bih da ga temeljno istestiram i proverim kako bih bila sigurna da su svi delovi korektno izmodelovani. Naravno, ja sam već proverila kroj na par veličina, ali predostrožnosti nikad nije dosta, zar ne?
Ukoliko ste raspoloženi da se oprobate u šivenju, vaša pomoć bi mi mnogo značila!

* to read the text in English, click here.

Šta treba da uradim?


Potrebno je da sašijete jedan komad odeće u vašoj veličini. Kroj i instrukcije za šivenje bih vam poslala na email adresu, u PDF formatu. Kroj treba odštampati (na kućnom štampaču, na A4 formatu, ili u fotkopirnici) i spojiti odštampane stranice u krojni list. Materijal za šivenje i štampu kroja biste sami obezbedili. Nakon šivenja, popunili biste kratak upitnik o kroju. Opciono, bila bih vam zahvalna ako biste mi poslali i slike sašivene odeće, koje bih kasnije postavila na svoj blog.

Koliko iskustvo u šivenju je potrebno da imam?


Kroj koji pravim pogodan je za osobe sa srednjim nivoom znanja šivenja, kao i za one koji su veoma iskusni. Kroj je propraćen detaljnim ilustrovanim instrukcijama za šivenje, koje su na engleskom jeziku. Pored instrukcija, ja vam uvek stojim na raspolaganju za pomoć oko šivenja.

Koliko vremena imam na raspolaganju?


Imaćete dve nedelje, tj. 14 dana na raspolaganju, od momenta kada vam pošaljem kroj. Budući da kroj nije previše komplikovan, očekujem da je ovo dovoljno vremena za osobu koja ima prosečno znanje o šivenju.

U kojim veličinama je dat kroj?


Krojeve modelujem u sedam veličina, koje odgovaraju veličinama u Burda magazinu. Raspon veličina je od 32 do 44.

Za koju vrstu odeće je kroj?


Ovu informaciju ću otkriti u privatnom emailu koji ću poslati svakom od testera. Trenutno ne želim da pokvarim element iznenađenja svima ostalima. Ako se prijavite za testiranje kroja, poslaću vam tehnički crtež istog, kao i slike gotovog komada odeće, zajedno sa peporukama za izbor materijala i količinom potrebne tkanine i pozamanterije. Na ovaj način, imaćete mogučnost da vidite model i odlučite o tome da li je za vas ili ne (u smislu stila, kao i vaših krojačkih veština).

Kako da se prijavim?


Ukoliko želite da se prijavite za testiranje kroja, pošaljite mi email na anajan.stepalica [at] gmail [dot] com, sa naslovom Testiranje kroja. Molim vas da u emailu napišete par reči o sebi, o tome koliko dugo šijete i kako ocenjujete svoje krojačko znanje (početnik, srednji nivo, napredni nivo, ekspert). 

Očekujem vaše emailove! Ukoliko imate pitanje koje sam izostavila u članku, molim vas da ga napišete, volela bih da čujem vaše mišljenje i dileme. Hvala vam unapred!

16 comments:

  1. Odlična ideja, pa u znak podrške delim. Puno sreće ti želim.

    ReplyDelete
  2. ja nisam u bgu vec neko vreme, i ne vracam se jos 20ak dana, pa nema vajde da se prijavljujem.. a i bilo bi glupo da se prijavim, kad jos uvek nisam sasila ni nougat haljinu (i jako ti se izvinjavam zbog toga, nikako nisam uspela da nadjem vremena da joj se posvetim, ali planiram da to ispravim u februaru)

    ReplyDelete
    Replies
    1. U tom slučaju, jedva čekam Februar! :) Ako ti zatreba inspiracija, zaviri na moj Pinterest board, već ima par zanimljivih varijacija haljine!
      U svakom slučaju, kvalitetnih testera nikad dosta - još ako imaju sjajan blog, gde ćeš bolje? Ako si i dalje zainteresovana da se igraš, poziv stoji.

      Delete
  3. Rado bih probala ali puno crkvenih praznika ima u januaru a ja tada ne šijem. Možda nekom drugom prilikom :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biće još prilika, sigurna sam da ovo neće biti moj poslednji kroj :).

      Delete
  4. Evo, ja se prijavljujem :) Šta je u pitanju, mislim koji komad odeće? I za kada ti treba? Nešto sam se naoštrila za šivenje ovih dana, ali nisam sigurna kada ću da uradim... Sviđa mi se ova tvoja ideja :)

    ReplyDelete
  5. Evo, i ja se prijavljujem kao dodatni vid podrške tvom radu. Jelena

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sjajno, hvala! Molim te, posalji mi email, kako bih imala sve testere na jednom mestu. Grupno cu slati mailove svima.

      Delete
    2. Na adresu sivenjeikrojenje@gmail.com možeš da mi proslediš sva obaveštenja.

      Delete
  6. Ovo ce biti veliki izazov za mene, obzirom da sam samouka, no dosta garderobe sam sasila sebi po krojevima iz Burde i smatram da je pravo vreme da se oprobam! Odoh da ti posaljem mejl! :*

    ReplyDelete
  7. Zdravo Ana! Super ti je ideja sa testiranjem kroja, oduvek sam htela da pudem pattern tester za nešto :) Evo da se prijavim i ja, baš si mi zagolicila znatiželju!

    ReplyDelete
  8. Zdravo,ja imam jedan komentar[lako je sasiti po snitu,ali kako sasiti bilo koji model bez njega.Pozzzz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zdravo, hvala na komentaru.
      Ja prodajem svoje krojeve i tema ovog posta je testiranje novog modela, a ne bilo kog.
      Pored toga, odgovor na ovo pitanje je veoma obiman. Modelovanje krojeva je zanat za sebe, a ja sam 20 godina posvetila samo tome, tako da ti ne mogu u jednom komentaru dati odgovor. Blog Štepalica je pun tutorijala koji se odnose na pravljenje krojeva i šivenje različitih vrsta odevnih predmeta, tako da predlažem da pogledaš još članaka na tu temu.

      Delete