Feb 14, 2013

Knjige preda mnom / Books ahead of me

U poslednja dva meseca sam, na krajnje neobičan način, obogatila svoju biblioteku krojačke literature sa par knjiga o kojima tek treba da pišem kritike. No, mislim da je zanimljivo i da podelim sa vama priču o tome kako sam došla do ovih knjiga.

I've added some new books to my sewing library in the most unusual way in the last couple of months. I'm yet to write critiques on these books, but I think it would be interesting to share with you how I got them.

Prvo me je u Decembru kontaktirala Dibs, porukom da bi htela da mi pokloni knjigu The Art of Manipulating Fabric (Umetnost manipulacije tkaninom), autorke Kolet Volf. Iskreno, skeptik u meni je odmah pomislio - a zašto bi neko baš meni poklanjao knjigu? Iako sam sa njom ranije  imala komunikaciju preko blogova, kroz komentare i savete koje smo razmenile, nisam verovala da neko može da bude toliko bezuslovno velikodušan. Kontraktirala sam Dibs, uverih se da je zaista mislila ono što je napisala, i ostadoh bez teksta! Kako se zahvaliti osobi koju nikada niste sreli na ovakvom gestu? Uzvratih sa par brojeva italijanskog časopisa La Mia Boutique, i nešto materijala, ali mislim da to nije dovoljno. Knjiga je stigla, listam je svaki dan, nalazim nove fenomenalne ideje u njoj i smišljam dizajn u koji bih mogla da  ih uklopim. Hvala ti Dibs! Nadam se da ću imati prilike da te jednom častim kafom :-)

I was contacted in December by Dibs, with an email that said she wanted to send me a book The Art of Manipulating Fabric by Colette Wolf. Honestly, a septic inside me thought - why would anyone give me, out of all the people, a book? I had a communication with Dibs before, via comments we had exchanged, but I couldn't believe one could be as unconditionally generous as she was. I contacted her back, and she assured me she was serious, but left me speechless. I mean, how to thank to a person you had never met for such a lovely gesture? In return, I sent her some issues of the Italian magazine La Mia Boutique and some fabric from my stash, but I don't think was enough. I received the book and I browse through it every day, finding some fantastic ideas in it, as I try to think of a design I might incorporate them in. Thank you so much Dibs! I hope I'll have a chance to take you to a cup of coffee :-)


Krajem Januara sam na blogu Kate Sews videla kratak oglas da izdavačka kuća Vivebooks traži ljude koji su voljni da napišu kritiku jedne od knjiga koje imaju u ponudi, a za uzvrat im nudi besplatan download iste knjige. Odmah sam se prijavila za knjigu "Corset Making for beginners to intermediate" (Pravljenje korseta za početnike) autorke Džulije BrembleI tako, dobih još jednu knjigu! Inače, kritiku knjige koju je napisala Kejt, možete pročitati na njenom blogu. Moja kritika me tek čeka, sad znate čime ću se baviti za vikend!

By the end of January I saw an announcement on the Kate Sews blog saying the publisher Vivebooks was looking for people who were willing to write a review on one of their books. In return, those people would get the book for free. I applied for writing a review of "Corset Making for beginners to intermediate"  by Julia Bremble. So, I got another book. You can read Kate's review on the book on her blog. My review is awaiting for me, now you know what I'll be doing this weekend!


Danas saznah da sam osvojila i treću knjigu, u nagradnoj igri koju je organizovala Marina, autorka bloga Frabjous Couture! U pitanju je knjiga Tailoring, The Classic Guide to Sewing the Perfect Jacket (Krojenje, Klasičan vodič za šivenje savršene jakne). Uslov nagradne igre bio je da opišemo kome smo zahvalni što smo naučili da šijemo. Evo šta sam ja napisala: 

Zahvlana sam svojim roditeljima što su mi dozvolili da učim da šijem. Potpuno sam samouka kad je reč o šivenju. Počela sam u detinjstvu, kada sam pravila odeću za svoje Barbi lutke. Sećam se situacije kada je moj tata usisavao sobu u kojoj sam obično šila. Klečao je dok je čistio, a odjednom je jauknuo od bola kada mu se špenadla zabola u koleno. Kaznili su me na nedelju dana, zabranom da šijem, Nakon toga su mi dali šivaću mašinu, a to je bio početak jednog divnog prijateljstva koje i dalje traje!

Today I found out I won a third book in a giveaway organized by Marina, author of the blog Frabjous Couture! It's Tailoring, The Classic Guide to Sewing the Perfect Jacket. Rules of the giveaway said to write down who we were thankful to for teaching us to sew. Here's what I wrote:

I'm thankful to my parents for letting me learn to sew. I was self taught when it comes for sewing. I started in my early youth, by making clothes for my Barbie dolls. I remember a situation when my dad was vacuum cleaning the room where I used to sew. He was on his knees and all of the sudden he screamed in pain as a pin perforated his knee. I was punished for a week, being forbidden to sew. After a while my parents gave me a sewing machine, and that was a beginning of a beautiful friendship that still lasts!

1 comment:

  1. aww, Ana, thank you too. You know you deserve such a book. I think it was written for people like you who are very creative. I have the tailoring book, but it will be nice to read your review about the corset making book.

    ReplyDelete