Oct 10, 2011

Pantalone sa reverima, deo 3. / Pants with a collar, part 3

Evo kako izgledaju pantalone. Gledano iz daleka, prilično su klasične. I poprilično duboke - ne pamtim kada su mi noge izgledale ovako duge. Falte na nogavicama ih dodatno proširuju, pa je osećaj u njima kao da nosim dugu suknju.

Here's how the pants look. Viewed from afar, they look quite classical. And quite high waisted - I can't remember when was the last time my legs looked that long. The pleats on legs additionally widen them, and the feeling is as if I'm wearing a skirt.



A kad se približite, vidi se rever na neočekivanom mestu!

And, when you come closer, you can see a collar on an unexpected place!


Poređenja radi, evo kako skica izgleda. Odustala sam od dugmića - bili su mi suvišni i čak preteran detalj, iako na crtežu odlično idu uz model.

Just for the sake of comparison, here's how the sketch looks. I dropped out of buttons - they were too much, even though they looked good on the drawing.


 I evo još jedne slike, malo da vas nasmeje ;-)

And, just for fun, here's one more pic ;-)


U međuvremenu sam sašila još jednu zanimljivu košulju, a druga je skoro gotova, ali o njima ću pisati za koji dan.

In the meanwhile, I made an interesting shirt and another one that's almost done, but I'll post about them in a few days.

8 comments:

  1. Baš su super :)) i divno ti stoje.

    ReplyDelete
  2. Such an interesting detail! I love the higher waist.

    ReplyDelete
  3. Anonymous10/10/2011

    Vec sam video te pantalone negde u subotu :)

    ReplyDelete
  4. Super su pantalone ali i ti ,posebno poslednja fotka !

    ReplyDelete
  5. Anonymous10/10/2011

    Odlicne su i super ti stoje!!! :))Veoma volim pantalone sa visokim strukom. :) Veliki pozdrav!
    Mirjana

    ReplyDelete
  6. Svaka cast, super ti stoje! Veseli pozdrav!

    ReplyDelete
  7. It's lovely Anajan. So different. The collar is such an unexpected but interesting detail.

    ReplyDelete
  8. pratim ti blog, i odusevila sam se ovim pantalonama!!! E sad, planiram uskoro put u ny, tacnije u maju. trebace mi tvoja pomoc, samo gde da me uputis za shoppin, pisacu ti na tvoj mail uskoro... Big kiss od BAMBy

    ReplyDelete